Anunturi - mai vechi -

vineri, 23 septembrie 2011

Promoter - Carrefour / Real

Cautam persoane comunicative (fete si baieti), dinamice,
persuasive, ambitioase, serioase si cu experienta in domeniul vanzarilor/promotiilor.

Cerinte:
• Aspect fizic placut
• Prezentabil
• Activi, comunicativi, seriosi
• Abilitati de vanzare excelente
• Disponibil pentru o colaborare pe termen lung, weekend de weekend, de vineri, ora 14:00

RESPONSABILITATI / BENEFICII:
Descriere job
- Rolul reprezentantilor Fieldstar in aceasta campanie este de a comunica beneficiile produselor, de a prezenta utilitatea acestora, a atrage clientii si de a-i determina sa cumpere. Activitatea se va desfasura in hypermarket-uri.

Beneficii
- castiguri atractive si bonusuri in functie de realizari
- program de lucru flexibil
- mediu de lucru modern intr-o echipa tanara

DESCRIEREA COMPANIEI:
Infiintata in 2003, FIELDSTAR este o agentie specializata in servicii de field marketing.



Pentru mai multe sanse trimiteti un mail cu date personale, date de contact, experienta si fotografii recente la adresa oana.gainuta@fieldstar.ro.

98 de comentarii:

  1. Buna;sunt interesata de acest job.ma puteti contacta la :lucy_ana_g@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. buna as fii interesat de acest joob m an varsta de 17 ani si as fii onorat sa lucrez in compania dvs. va rog frumos daca ma puteti contacta la adresa " just_leoo " va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. buna ziua as dori foarte mult sa ma angajez la firma dvs. am experienta in domeniu si alte calitati care ma pot ajuta. ma puteti contacta la nr 0767094863 sau la id: enter_ass. va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua! as fi foarte incantata sa lucrez in compania dvs. am 17 ani si sunt interesata de acest job.astept un raspuns la adresa de e-mail:frunza_marijuana@yahoo.com sau la tel 0785139932

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua! Anuntul mai este valabil? Daca da as dori si eu sa lucrez pentru firma d-voastra. mihaitza1991@yahoo.com adresa de mail daca ati dori sa ma contactati!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua! As fi foarte incantat si eu sa lucrez deasemenea la acest job deoarece are un program flexibil. Va rog sa ma contactati la mailu iliuta.afrasinei@yahoo.com.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua! As fi foarte incantat sa lucrez pentru firma dumneavoastra. ma puteti contacta la nr 0785311905

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua.as dori sa lucrez la dumneavoastra la firma,am experienta in domeniu,nr tel 0720101496

    RăspundețiȘtergere
  9. buna ma numesc alexandra si a-si dori sa lucrez pentru firma dumneavoastra am 17 ani sunt din bucuresti ma puteti contacta la leca_alexandra.iulia@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna as dori sa lucrez la firma dumneavostra am 21 de ani si am experienta sunt din bucuresti.ma puteti contacta la andrada_micutzza@yahoo.com Nr de telf:0786120695/0763206028

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna, am 18 ani si as dori sa lucrez la firma d-vs pe perioada vacantei de vara, ma puteti contacta la adresa tstefan10@yahoo.com
    Va multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna, ma numesc Alexandra,am 18 ani si as vrea sa stiu ca in acest moment ce fel de joburi sunt disponibile , adica mai exact ce fel de produse trebuiesc prezentate si la care hypermarketuri.
    adresa: lilly_2009_lilly@yahoo.com
    VA MULTUMESC.

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna, ma numesc Dumitrache Flori Beatrice am 19 ani si as vrea sa lucrez la firma dumneavoastra pe timpul verii, ma puteti contacta la numarul de telefon 0767025297. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna ziua ma numesc Alexandra si as vrea sa lucrez pe timpul verii la firma dumneavoastra ma puteti contacta la adresa de email : yo_ale_pitica@yahoo.com
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna seara,
    Ma incadrez cerintelor dumneavoastra.Daca anuntul mai este valabil va rog sa imi dati un mail simona.rbbk@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma incadrez cerintelor dumneavoastra; daca anuntul este inca valabid va rog contactati-ma la nr de telefon 0728716634 sau la adersa de mail deea_1312@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  17. buna seara ma numesc bianca si cred ca ma incadrez cerintelor dumneavoastra daca anuntul este inca valabil as dori sa ma contactati pe adresa biaa.rallu@yahoo.com va multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere

  18. Buna seara!Sunt foarte interesata de acest job intrucat imi doresc sa castig un ban pe cont proriu.Sunt in clasa a 11-a si as dori sa lucrez part-time.Sunt o fire foarte sociabila,primitoare si calda.Astept raspuns:0767844892 ,bya_u2007@Yahoo.com.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  19. buna ziua ! sunt foarte interesata de acest job deoarece imi doresc sa castig un ban pe cont propriu. Sunt in cls. 11-a si as dori sa lucrez part-time , sunt o fire vesela sociabila .Astept raspunsla:0768911523 sau flori_florentina_95@yahoo.com.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  20. buna ma numesc iulia si caut un loc de munca urgent 18 ani

    RăspundețiȘtergere
  21. buna,fac deja promotii de doi ani,sunt disponibila pe brasov si sfantu gheorghe

    cv-ul mei aici : http://www.myjob.ro/cv/2031636/

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna ziua ! sunt interesata de acest job sunt clasa a10a si as dori sa lucrez part-time , sunt comunicativa , atenta , creativa , cooperanta , vesela si punctuala. Astept mail-ul dumnevoastra : simonica_dejawux@yahoo.com Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  23. Salut ! sunt interesat de acest job am terminat studiile, am varsta de 20 ani, indeplinesc cerintele de mai sus si as fii foarte bucuros sa colaboram :). Ma puteti contacta pe adresa de maill Clau_aly14@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna ziua ! Daca anuntul mai este disponibil as vrea sa lucrez si eu in weekend :) sunt clasa a 10-a,sunt foarte comunicativa,vesela,amuzanta,atrag clienti prin firea mea :) Astept sa ma contactati la adresa smile4ever_geo@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna ziua !
    Sunt interesat de anuntul dumneavoastra daca mai este valabil.
    Ma numesc Mihailescu Bogdan sunt din orasul Ploiesti , am 21 de ani , si imi doresc sa fac promotii.
    Daca anuntul mai este valabil astept un telefon 0729504850 sau un e-mail dudu_crisss@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna seara sunt interesat de acest job , sunt din orasul Ploiesti.
    Ma numesc Mihailescu Bogdan , am 21 de ani , si in prezent sunt student , daca este ceva disponibil va rog sa ma contactati telefonic , 0729504850.
    O seara frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna ziua,ma numesc Dumitru Madalina-Daniela,am 19 ani,sunt studenta Facultatii de Stiinte si Mediu "Dunarea de Jos".Va rog sa-mi trimiteti mai multe informatii despre job-urile de promoteri disponibile din orasul Galati(e-mail:dumitrumadalinadaniela@yahoo.ro).

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna seara sunt interesat de acest job am 17 ani ma numesc Crismac Marian-Gabriel profil vocational ma puteti contacta la nr 0720408680 sau pe email :marian_gabriel_cl@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna ziua, sunt interesat de acest job, sunt din Slatina.
    Numele meu este Stefan Marius, am 17 ani si sunt elev la profil vocational. Ma puteti contacta pe e-mail: stefan8marius@yahoo.ro

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna seara, ma numesc Florescu Ana-Maria, am 17 ani , sunt eleva pe profil matematica-informatica si sunt interesata de acest job. Ma puteti contacta la nr: 0785926750 sau pe email : pumista_mychel@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna seara, ma numesc Florescu Ana-Maria, am 17 ani, sunt eleva la liceu pe profil matematica-informatica. Sunt interesata de acest job si va rog sa imi trimiteti mai multe informatii pe adresa de email: pumista_mychel@yahoo.com sau ma puteti contacta la nr 0785926750.

    RăspundețiȘtergere
  32. In urma trimiterii mesajelor ati fost contactati?

    RăspundețiȘtergere
  33. Hei salut am 14 ani si as vrea sa lucrez daca se poate pencyuc@gmail.com sau la nr de telefon 0753764509

    RăspundețiȘtergere
  34. Ma numesc pantazi eliza sunt din ploiesti si as vrea sa lucrez pentru voi !tel:0724374090

    RăspundețiȘtergere
  35. Ma numesc Lacatus Georgian , am experienta ,agent vanzari si as fi onorat sa lucrez an compania dumneavoastra. Ma puteti contacta la nr 0769447152

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna ma numesc Petrescu Irina, sunt clasa a 10 si sunt interesata de acest post, daca anuntul mai este valabil astept detalii la aceasta adresa irina9917@yahoo.com sau la numarul de telefon 0760388609

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna ma numesc Bazsa Imola sunt in clasa a 10 si sunt interesata de acest post. Daca anuntul mai este valabil astept detalii la numarul de telefon 0745533599 . Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  38. Oferte de lucru de seriozitate maxima!

    Oameni foarte multi lucreaza acum cu noi si sunt extrem de multumiti! NU este necesara niciun fel de experienta! Oferim curs gratuit si complet de instruire de la zero! Selectam urgent dezvoltatori de proiect pentru piata nationala si mondiala. Plata castigurilor realizate este garantata prin contract legal. Se lucreaza part-time (in timpul liber) sau full-time, la alegere. Cerem seriozitate maxima si dorinta de a invata ceva absolut nou si de viitor.

    Va oferim alte detalii dupa ce trimiteti textul ”Info” la adresa de email:

    nastase.gabriel6@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua. As fi interesată. Acesta este numărul meu de telefon 0770553519. I-ar aceasta este adresa mea: anamariadragai@yahoo.com

      Ștergere
  39. Buna ziua ma intereseaza si pe mine anuntul dumneavoastră sunt clasa a 11a sunt din ploiesti. , am 17 ani ma puteti contacta la numarul 0737896053 va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna ziua. M-ar interesa si pe mine acest anunt. ma puteti contacta la nr 076 416 5030 pentru mai multe detalii . Sunt o persoana capabila , cu capul pe umeri si demna de incredere.. Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  41. Buna ziua. Sunt interesată de acest job. Sunt din Braşov. Acesta este numărul meu de telefon:0770553419

    RăspundețiȘtergere
  42. Buna ziua..sunt foarte interesata de acest job..as dori sa il aplic cat mai curand posibil..sunt din Galati si sunt pusa pe treaba...numarul meu este:0758546960.Va multumesc,o zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  43. Munca la domiciliu Part-time - Oferta Serioasa!
    Compania noastra cauta scriitori de limba Engleza US avansat. Se va organiza o preselectie, iar cele mai bune lucrari vor fi selectate de catre staff ul nostrul.Va rugam trimite-ne un CV la adresa.Pentru mai multe detalii va rog contactati-ne la: highlandbussines@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  44. Buna seara,
    Ma numesc Oros Luisa si sunt interesata de acest job. Email:luissa_rb@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  45. salut ! balan razvan marian am 17 ani ! sunt interesat de acest job ! email: balanrazvan629@yahoo.com sau facebook https://www.facebook.com/razvan.brm.1 ! multumesc

    RăspundețiȘtergere
  46. Bună ziua! Sunt Dănilă Silvia, am 16 ani,sunt din Cluj -Napoca. Sunt interesată de acest job. Sunt elevă în clasa a 10-a și aș dori să lucrez partime. Sunt comunicativa, atentă, plină de energie, veselă, punctuală tot timpul.
    Aștept mail-ul dumneavoastră .
    Silviamarcela67@yahoo.com, sau mă puteți contacta la numărul de telefon 0735192926.
    Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  47. Buna Ziua!
    Ma numesc Robu Malina Teodora , sunt din Brasov , am 16 ani si sunt eleva in clasa a 10-a .
    Sunt interesata de acest job si as dori sa lucrez part time . Consider ca indeplinesc toate cerintele.
    E-mail : malina.robu@yahoo.com
    Numar de telefon : 0736558780 sau 0729892114
    Astept raspunsul dumneavoastra .
    Multumesc anticipat !

    RăspundețiȘtergere
  48. Buna seara! Numele meu este Stupinaru Maria-Magdalena, am 23 de ani, sunt studenta, din Galati si as vrea sa am un job in timpul liber, intrucat programul meu de la faculte este foarte lejer. Am mare nevoie de un job, daca ati putea va rog sa ma contactati: adresa de mail: stupinaru.maria@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  49. Buna ziua,sunt interesata de acest job va rog sa ma contactati la adaandreea146@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  50. Bună ziua sunt interesat de acest job sunt serios si harnic va rog sa ma contactati la 0725420419 sau p_vlad2000@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  51. Buna ziua,mai este valabil anunțul ? Si daca da,as fi si eu interesata,ma puteți contacta la numarul de telefon: 0731484413,Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  52. Buna ziua, ma numesc Lucretia am 16 ani jumate, as fi si eu interesata. Nunarul meu: 0768813945, VA MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere
  53. Buna ziua,mai este valabil anuntul ?
    Sunt eleva,locuiesc in pliesti 17 ani si ma intereseaza sa lucrez,in domeniu,pt contact sunati la 0731484413.
    Va multumesc ! ❤

    RăspundețiȘtergere
  54. Buna ziua mai este valabil acest anunt asi dori sa lucrezi eu nu conteza in ce domeni am 17 ani caut de munca urgent ca rog pentru contacte sunati la nr 0743795263

    RăspundețiȘtergere
  55. Buna as dori un loc de munca sa imparc pliante sa fac curatenie si pe undeva pe la hoteluri de spalat vase ma descurc contactati.ma 0762742449

    RăspundețiȘtergere
  56. Buna ziua,am 15 ani si as vrea sa ma angajez si eu.
    Mentionez ca este primul meu job si ca fac 16 ani debea in toamna.
    Contact: ciuty_junior@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  57. Buna seara ,as fi foarte incantata sa lucrez alaturi de prietena mea la firma dumneavoastra (eu am 16 ani,iar prietena mea are 15 implineste in toamna 16 ani).Ma puteti contacta va rog, pe adresa de email: lorena _neacsu27@yahoo.com sau la nr. de telefon 0740913017. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  58. Buna ziua , as fi interesata de joburile oferite de dvs ca promoter , pentru diferite campanii . e.mail kylwee_nr@yahoo.com .

    RăspundețiȘtergere
  59. Buna ziua,as fi interesata de joburi oferite ca promoter .Am 17 ani .Ma puteti contacta la numarul de telefon 0742494425 sau adresa de e-mail andrutzaioana21@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  60. buna ziua . sunt interesat de orice job ca promoter . am 17 ani si imi doresc un job 0foarte mult . Ma puteti contacta la urmatorul numar de telefon 0774159774

    RăspundețiȘtergere
  61. Buna ziua ! Sunt interesata de un job ca promoter intr.un centru din Bucuresti. Sunt studenta in primul an si am 19 ani , as dori daca se poate in week-end sa fie programul de lucru. Multumesc ma puteti contacta la numarul de telefon 0728761606 mail haty_97@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  62. Buna ziua ! Sunt interesata de un job ca promoter intr.un centru din Bucuresti. Sunt studenta in primul an si am 19 ani , as dori daca se poate in week-end sa fie programul de lucru. Multumesc ma puteti contacta la numarul de telefon 0728761606 mail haty_97@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  63. Buna ziua, sunt interesat de acest job, am 18 ani si as dori un post intr-un centru din Braila, ca experienta de lucru cu oamenii delin, ma puteti contacta prin email la motanu.cosmin@yahoo.ro

    RăspundețiȘtergere
  64. Buna ziua, sunt interesat de acest job, am 16 ani și aș dori să lucrez la firma dvs. ca și promoter. Mă puteți contacta la: 0737142615 sau pe email: florea.flavian@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere
  65. Buna! Ma numesc Florentina si sunt interesata de acest job... Ma puteti contacta la nr 0764275632 sau la flory_gabi@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  66. Buna seara ! Sunt intersat de acest job , am 15 ani . ma puteti contacta la 0734282495 sau pe clashfazan29@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  67. Buna sunt interesat impreuna cu un amic de acest job avem 18 ani ne puteti contacta la 0784906628

    RăspundețiȘtergere
  68. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  69. buna seara sunt in cautarea unui job. in domeniul promotor. detali nr tel 0744205836 va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  70. buna ziua ma intereseaza sa aplic pebtru un job . ca promotor. sunt din suceava an 18 ani 80kg 1m68cm inaltime. ma puteti ajuta . ? multumesc.detali la nr tel 0744205836

    RăspundețiȘtergere
  71. buna as fii interesat de acest joob m an varsta de 18 ani si as fii onorat sa lucrez in compania dvs. va rog frumos daca ma puteti contacta la numarul de telefon "0734654509" va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  72. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  73. Buna ziua daca mai este valabil anuntul va rog sa ma contactati la numarul de tel:0799155922 multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  74. Bună ziua mai este valabil anuntul?Daca da,va rog sa ma contactati la numarul de telefon 0757 955 304.

    RăspundețiȘtergere
  75. Buna ziua ! Îmi doresc sa lucrez ca promoter mai ales ca sunt pe profil de comert. Astept sa ma contactați la numarul de telefon 0736566362

    RăspundețiȘtergere
  76. Salut mă numesc Mihai am 16 ani ,am nevoie de muncă lokuies la chișinău...apelațimă vă rog 069948733

    RăspundețiȘtergere
  77. Buna ziua ! Ma numesc Ariadna, am 19 ani sunt studenta si ma intereseaza acest job . Mă puteți contacta la e-mail-ul toiaariadna02@gmail.com .

    RăspundețiȘtergere
  78. Buna ziua ! Ma numesc Ariadna, am 19 ani sunt studenta si ma intereseaza acest job . Mă puteți contacta la e-mail-ul toiaariadna02@gmail.com .

    RăspundețiȘtergere
  79. Buna ziua ! Ma intereseaza acest job .Ma puteti contacta la adresa de facebook ,,Cristina Elenaa,,

    RăspundețiȘtergere
  80. Buna! As fi recunoscatoare daca m-ati primi in echipa voastra! Am 17 ani si sunt interesata de acest job; nu am experienta in acest domeniu,dar as fi deschisa la experiente noi! Va multumesc ,ma puteti contacta aici : roxanaelena.ionescu2014@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  81. Buna ziua! Ma intereseaza acest job ,ma puteti contacta la adresa:emi_ionela98@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  82. buna ziua ma numesc alexandra am 23 de ani si ma intereseaza oferta dumneavoastra ma pute-ti contacta la tel 0760034077 va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  83. Buna ziua! M-ar interesa acest job, va rog sa ma contactati la: https://www.facebook.com/diana.gafencu10. Tind sa mentionez ca indeplinesc conditiile de mai sus. Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  84. Bună ziua, sunt interesată de acest job. Mă puteţi contacta la https://www.facebook.com/stefaniaXstefy sau la nr 0730558595 Vă mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
  85. Bună ziua. Mă numesc Bucur Leonard am 16 ani ,și sunt interesat de acest job
    (Fac și ore-n plus dacă este nevoie )
    Mă puteți contacta la https://www.Facebook. com/Leo Bc.sau la nr.de telefon: 0729278105.

    RăspundețiȘtergere
  86. Buna ziua. Sunt interesat de acest job. Am 17 ani, locuiesc în Brașov, 0743438187 sau Mitză PatruSapte - adresa de facebook.

    RăspundețiȘtergere
  87. Buna ziua.Sunt interesat de acest job.Ma numesc Nicolaescu Andrei,am 16 ani si locuiesc in Bucuresti.Daca aveti locuri disponibile va rog sa ma contactati la:andrei.nicolaescu2013@yahoo.com sau 0721728730

    RăspundețiȘtergere
  88. Buna ziua, mă numesc Cărăbuș Raluca, sunt din Iași, împlinesc la inceput lui noiembrie 16 ani și as fi interesată de un post, dacă aveți vreun loc disponibil va rog contactati-ma la numărul de telefon 0770441320 sau la adresa de email carabus.raluca@yahoo.com, va mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  89. Buna ziua ma numesc Dinescu Tania ...eu si sora mea am vrea sa lucram la dvs. La firma ....ea are 16 ani iar eu 15 ...va multumesc ..ne puteti contacta la numarul 0732041410

    RăspundețiȘtergere
  90. Buna ziua as fi interesata de job ma puteti gasi la denisalaura68@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  91. Sunt interesat...16ani elev mă puteți contacta pe Facebook "Ion Abramov"

    RăspundețiȘtergere
  92. Sunt interesată. Pot fi contactată pe adresa biancadianad@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  93. Bună
    Aș fi însterasat să lucrez ca promoter
    Mă puteți contacta la
    Florin.colomischi@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  94. Buna sunt interesata la adresa alexandrafulger10@yahoo.com ma puteti contacta

    RăspundețiȘtergere
  95. Bună sunt interesată de acest job
    Mă pitești contacta folosind adresa de email

    RăspundețiȘtergere
  96. Buna seara sunt interesata mai este valabil anuntul?Contact:georgianabolocan11@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

locuri de munca - elevi - studenti - part time - full time - job - impartit pliante - distribuit pliante - summer job - locuri de munca vara CONSTANTA - locuri de munca la mare - Joburi GRECIA - hostess - promotii - promoter - supervisor - agenti de paza - angajari IT - angajari PR - merchendaizer - marfa in raft - joburi-studenti - angajez - call center - focus group - casting - sampling - angajari supermarket - exemplu CV - cv european - Curricurum Vitae - ospatar - bucatar - barman - loc de munca fotograf - campanie de degustare - operator sondaje teren - figurant - actor - public spectator - statistician - casier - vanzator raion - inginer - conducator auto - agent paza - work - promoter tigari - promoter Carrefour - promoter mall - magazin COCOR - RepubliCA Moldova - ospatar bellagio - muncitori necalificati - fochist - bona copil - targul de joburi - intership la google - office job - secretara - cariera - cariera militara - cariera in muzica - se cauta - irina.daniela89 -flyere - stickere - afise - casting Romanii au talent - casting local kombat - munca - muncitori agricoli - muncitori strainatate - organizare evenimente - casier billa - tineri fara experienta - locuri de munca pentru tineri fara experienta - angajez club animator - pliante - pliante - impartit - avocaT - rebu - romprest - xxx - videochat angajari modele -